2007年4月11日水曜日

Speech

The MP3 player didn't work, and now I can't seem to type in Japanese.
So here is the link to my speech:
http://people.virginia.edu/~bck5h/kelly.WMA

enjoy.

Update:
I thought that I paused too much, and messed up when I was trying to say the neighborhood kids in Nottingham were better at soccer than me, haha.
Thanks for the comments, I appreciate it! I'll be sure to comment after I listen to yours soon!
-Brian

7 件のコメント:

michi さんのコメント...

スピーチ楽しく(たのしく)聞くことができました。

私は8年前ロンドンに行ったことがあります。

brainさんのとったしゃしんには、ネッシーは、うつっていませんでしたか?

Alexis さんのコメント...

Keri sannn I think your speech has very interesting content. I guess we all have the same problem with pausing. Though, I enjoyed ur speech. I thought it was very entertaining.

匿名 さんのコメント...

Hey Kelley san, good job ne! This was a pretty intertaining speech, especially the bit about the loch ness. Good job.

Unknown さんのコメント...

みちさん、ロンドンがすきでしたか。あした、私はネッシのしゃしんをウップロアド「upload」をしますよ。ネッシのみずみはきれかったよ。

Sato さんのコメント...

ネッシーのみずうみのしゃしん、たのしみにしています!
私はイギリスに行ったことはありますが、ネッシーに行ったことはないので、しゃしんを見たいです。

Sato さんのコメント...

ところでケリーさん、

スピーチの自分のコメントがありませんよ。
自分のスピーチを聞いて、どう思いましたか。

Brian さんのコメント...

Julie -
thanks! I'm at home so I can't type Japanese... :(
I posted some pics of Loch Ness also, and linked to my webshots page of UK pictures. Check 'em out!
ii shumatsu wo!